خانوما دمای اتاق نوزاد ۲۴ درجه خوبه؟

۳ پاسخ

اگه لباس تنش نخی و نازک باشه بهتره دمای اتاقو‌ رو ۲۵،۲۶ درجه نگه داری

سلام گلم خوبی بسلامتی زایمان کردی مبارکه عزیزم خوش قدم باشه گلم ببخشید من گهواره نداشتم از دیروز موفق شدم بتونم بیام گهواره
خیلی خیلی مبارکه کیمیا جان خیلی خوشحالم عزیزم برات

آره عزیزم ۲۴-۲۷ عالیه

سوال های مرتبط

مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان آقا عرفان مامان آقا عرفان ۴ ماهگی