جفت قدامی خوبه؟ دوقلوهای من همسانن اگه چیزی میدونید بگید

۵ پاسخ

عزیزم با دارو دوقلو شدن ،منم دوقلو دوست دارم

قدامی تکون دور حس میکنن خلفی زود

اوووخی عزیزم چقد دوقلو داشتن خووبه خدا🥹سنگین شدین خیلی؟نه عزیزم فقط میگن نسبت به خلفی حرکات بچه را دیرترمتوجه میشی

مال منم همسانن با جفت قدامی
تنها بدیش اینه که حرکات یک قلم رو حس میکنم
جفتم چون یک سمت شکممه حرکات قل اونور رو خیلی کم حس میکنم

اره طبیعیه دیگ منم قدامی ام

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برسام مامان برسام ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری