۳ پاسخ

برا منم خیلی. بد زخم شد جوری ک خون می اومد کرم خریدم فایده نداشت باشیر خودم خوب شد همش می‌مالیدم بهش

عزیزم قدم نو رسیده مبارک،از داروخانه پماد بگیر سریع خوب میشه،واسه منم زخم شد پماد سریع خوبش کرد

کرم هیدرودرم بزن

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد