خانما۷هفته ضربان قلب ۱۲۴ اوکی هست؟پایین که نیست؟

۵ پاسخ

نه عزیزم خوبه مبارکه

۱۱۰ تا ۱۶۰ طبیعیه عزیزم

سلام مبارکه پسره نینی هر موقه سونو گفت پسره خبرم کن

منم اولش کم بود بعد زیاد شد

ضربان قلب جنین دوبرابر ضربان قلب مادره
استرس نداشته باشی هیچی خطرناک نیست

سوال های مرتبط

مامان مهرزاد💔🖤🕊️ مامان مهرزاد💔🖤🕊️ قصد بارداری
مامان سه جوجه 💖💖💙 مامان سه جوجه 💖💖💙 هفته دهم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Homayoon مامان Homayoon هفته یازدهم بارداری