۲ پاسخ

من ازهرسایز هم رکابی گرفتم هم آستین کوتاه هم آستین بلند

از هر سایز یکی کافیه استین بلندش هم نگیر کوتاه بهتره بتونی ی چیز روش تنش کنی

سوال های مرتبط