۳ پاسخ

من برا هر سایز ۳_۴ دست خریدم ک زیردکمه، بلوز و شلوار داره و چندتا هم سرهمی، ب اضافه ی ست بیمارستانی

من برای هر ستی یک زیر دکمه میگیرم
مخصوصا برای پاییز و زمستون
برای تابستون زیر دکمه آستین کوتاه
برای بهار زیر دکمه آستین بلند

سلام عزیزم من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 360 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسر💙🪽 مامان شاه پسر💙🪽 هفته بیست‌وچهارم بارداری