من برا هر سایز ۳_۴ دست خریدم ک زیردکمه، بلوز و شلوار داره و چندتا هم سرهمی، ب اضافه ی ست بیمارستانی
من برای هر ستی یک زیر دکمه میگیرم
مخصوصا برای پاییز و زمستون
برای تابستون زیر دکمه آستین کوتاه
برای بهار زیر دکمه آستین بلند
سلام عزیزم من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 360 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.