۶ پاسخ

عزیزم خداروشکر که از شما خبری شد
نگران بودیم
ان شاالله مرخص میشن
گهواره تم مونده تو بارداری، تونستی تاریخ به دنیا اومده شونو بزن درست شه

اره عزیزم منکع دکتر رفتم گفت پری ابتامیل بده وزن بگیرن ولی شما برو بهداشت اول سرخود شروع نکن تا بهت شیر خشک بهداشت بدن بعد

مرخص شدن بچه هات

چند هفته بدنیا اومده انقد وزنش کمه

نوزاد نارس بهش شیرخشک مخصوص میدن که وزن بگیره با دکتر مشورت کن از خودت نده تا سریع وزن بگیره

اپتامیل پری فک کنم سنگینه الان فعلا ساده بده تا یکم بزرگتر بشن بعد پری شروع کن

سوال های مرتبط