خانوما شیرخشک پری اپتامیل خوبه یا ببلاک

۷ پاسخ

عزیزم بچه های شما نارس و حساسن بهتره یه متخصص خوب ببری، شیر هم از اون بپرس چی بدی

عزیزم خداروشکر خوشحال شدم شنیدم دخترت مرخص شده ایشالا پسرتم مرخص میشه😍

سلام شما ۲۹ هفته زایمان کردید بچه هاتون تو کدوم بیمارستان بستری شدن؟ و اینکه وزن بچه ها چقد بودش و دکترتون کی بود😅😅منم احتمال زایمان زودرس دادن از الزهرا میترسم

ببلاک خودم سردخترم ۷ سال پیش ب دخترم میدادم راضی بودم . و الا شنیدم که ببلاک زود هضم و نوزاد دل‌درد نمیگیره

من ببلاک میدم راضیم

فداتشم مرسی جانم

نی نی هات خوبن عزیزم مرخص شدن؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی