عزیزم بچه های شما نارس و حساسن بهتره یه متخصص خوب ببری، شیر هم از اون بپرس چی بدی
عزیزم خداروشکر خوشحال شدم شنیدم دخترت مرخص شده ایشالا پسرتم مرخص میشه😍
سلام شما ۲۹ هفته زایمان کردید بچه هاتون تو کدوم بیمارستان بستری شدن؟ و اینکه وزن بچه ها چقد بودش و دکترتون کی بود😅😅منم احتمال زایمان زودرس دادن از الزهرا میترسم
ببلاک خودم سردخترم ۷ سال پیش ب دخترم میدادم راضی بودم . و الا شنیدم که ببلاک زود هضم و نوزاد دلدرد نمیگیره
من ببلاک میدم راضیم
فداتشم مرسی جانم
نی نی هات خوبن عزیزم مرخص شدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.