قبل از زایمان شیرخشک نگیر برای بچه..شاید خودت شیر داشتی دادی..اگ هم نداشتی یا دوس نداشتی ک بدی همونجا بهت میگن چی بگیری
یه چیز بده که کمیاب نباشه
طبق تجربه خودم نان خیلی خوشمزس ولی هم سنگینه هم اینکه خوشمزس بچه دیگه شیر خودتو نمیخوره
من اینبار میخوام اپتامیل بگیرم خوشمزه نیست ولی سبکه و طعمش تقریبا نزدیک به شیر مادره
به من تو خود بیمارستان گفتن ک گیگوز بده سبکه
ببلاک عالیع
ببلاک.نان خیلی سنگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.