خانوما شیرخشک برای بدو تولد چی خوبه؟چی گرفتین برای کوچولوهاتون

۱۲ پاسخ

من از اول اپتامیل میدادم تا ۲ سالگی

به نظرم ببلاک
آپتامیل سنگینه من به بچه هام ببلاک دادم عالی بود
اینجا نظر بپرسید هر کس بسته به بچه ی خودش جواب میده بدن بچه ها متفاوته برای بدن هر کس ممکنه یه شیر سازگار باشه یا نباشه انشاالله خودت بعد از به دنیا اومدن بهترین شیر رو بسته به بچه انتخاب می کنی
اگه بودجه شو دارید بهترینه بهترینش شیر خشک ترکیه هست اسمش یادم رفته الان از شیر بز درست کردن که اصلا حساسیت زا نیست ولی گرونه تو یه فروشگاه که تو چایکنار هست اسم اونم یادم نیست کلا وسایل خارجی می فروشه می تونی تهیه کنید

من نان میدادم خیلی سنگین بود
بعدش ببلاک دادم لاغر شد
برگشتم سیمیلاک دادم عالی بود

درخواستمو قبول کن عزیزم

من میخوام آپتامیل بخرم، برا لنا هم چندباری که اوایل دادم دکترش اپتامیل داده بود

سمیرا من چنتا دکتر رفتم موقع آیلین
همشون میگفتن اپتامیل
چون هم سبکه هم نزدیکترین شیرر به شیر مادر هست
من برا هر دوتا از اول اپتامیل دادم

دختر من بدنیا که اومد بستری شد تا 7 روز
اونجا سوپرامیل میدادن به نوزادا

من نان میدادم
دکتر همون بیمارستان گفت نان نزدیکه به شیر مادره
الان دوسه هفتی نمیخوره دیگه

آپتامیل دکتر گفت نزدیک به شیر مادر است

عزیزم شیرخشکی که به شیر مادر نزدیکه اپتامیل خیلی عالیه

من نان ۱

نان

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد