ورم پاهام عادی؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره استراحت کن بگیر بالا . وقتی هردوش ورم میکنه طبیعیه اگه فقط یکیش باد کنه غیر طبیعی

من اون همه ورم ندارم

منم خیلی ورم دارم شبا که میخابم بالشت زیر پاهام میذارم صبح ورمام کمتره

من دیشب خیلی کارکردم ورم کرده زیاد

چرا رفتی روی اپن😐😂

نخور نمک ورم نکنی

با اون نمکدون نه

اگر فقط پاهات زیاد نشین
اگر کل بدنت برو دکتر باز از دکترت بپرس

روی اوپن سوار شدی؟؟؟🤔😂

اگه فعالیت داشتی یا زمان زیادی نشستی اره
اگه فشارتم بالاس و حالت تهوع و سرگیجه داری ی ازمایش بده

من زیادکارمیکنم اینجوری میشه بنظرم روزای اخرعادی باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من😍 مامان جوجه ی من😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نلین 🩷 مامان نلین 🩷 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی