۳ پاسخ

سه رو باید بدی
رو قوطیش هم نوشته بالای ی سال

سه هم داره عزیزم
نوشته بالای یکسال

سه داره ولی فک کنم رو شیرخشک مینویسه بالای یکسال، تا جایی ک یادمه اینجوری بود

سوال های مرتبط