کسی تخمک اهدا کرده؟ قیمتش چننده

۱۳ پاسخ

تبریز ۱۸ الی ۲۳ تومن میدن
مونده به تعداد تخمک
ایناییم ک میگن سرطان رحم میاره چیه ک س شعره

فک کنم نزدیک ۴۰.۵۰ میلیونه

من شنیدم ۳۰ تومن هست

اگر اهدا کنی و اون طرف بادار بشه جنین مال خودته و مادرش تویی مادر اصلیش

شیراز الان 160 میلیون

اینجا خوندم یکی گفت ۲۵ میلیون
نمیدونم دقیقا

فکر کنم درد داشته باشه

هرتخمک یک ملیون نیم فکرکنم

من ی دوستام انجام داد بستگی ب تعداد تخمک بارور داره فکرکنم هرتخمک۲ملیونع
اگه خیلی خوب تخمک داشته باشی از۱۰ب بالاس

حدود ۵۰ میلیون اما ارزش نداره این کارو نکن چون یه جوری تو مادرش حساب میشی و در ضمن باعث سرطان رحم میشه بزن بخون گوگل

شهر ما سی تومن تهران گرونتره

نمیدونم نشنیدم

خودت میگی اهدا اهدا کنه ک پول نمیگیره قیمت نداره

سوال های مرتبط

نرگس آسیابان نرگس آسیابان قصد بارداری