تبریز ۱۸ الی ۲۳ تومن میدن
مونده به تعداد تخمک
ایناییم ک میگن سرطان رحم میاره چیه ک س شعره
فک کنم نزدیک ۴۰.۵۰ میلیونه
من شنیدم ۳۰ تومن هست
اگر اهدا کنی و اون طرف بادار بشه جنین مال خودته و مادرش تویی مادر اصلیش
شیراز الان 160 میلیون
اینجا خوندم یکی گفت ۲۵ میلیون
نمیدونم دقیقا
فکر کنم درد داشته باشه
هرتخمک یک ملیون نیم فکرکنم
من ی دوستام انجام داد بستگی ب تعداد تخمک بارور داره فکرکنم هرتخمک۲ملیونع
اگه خیلی خوب تخمک داشته باشی از۱۰ب بالاس
حدود ۵۰ میلیون اما ارزش نداره این کارو نکن چون یه جوری تو مادرش حساب میشی و در ضمن باعث سرطان رحم میشه بزن بخون گوگل
شهر ما سی تومن تهران گرونتره
نمیدونم نشنیدم
خودت میگی اهدا اهدا کنه ک پول نمیگیره قیمت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.