۴ پاسخ

عزیزم بهم درخواست میدین پرم

عجیبه
من دکترم نامه داد
گفت ممکنه اورژانسی بشی خو توم ۳۴هفته ای دوقلو هم هستی پس منتظر چی هست دکترت؟

منم مثل شما بودم تو هفته 37گفتن که یع هفته دیگه بیا برای سزارین

خب عزیزم نهایتش توبعترین شرایط۳۸هفته زایمان میکنی.اگه خدایی نکرده وضعیت خوب نباشه از۳۶هفته برمیدارن.هردوهفته یبارچکاب میشی پیش دکترت؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد