امروز شوک عصبی شدیدی بهم وارد شدم خیلی میترسم بچه چیزیش بشه😭😭

۲ پاسخ

نه نترس منم دوسه روز پیش اینجوری شدم بعد احساس میکردم بچه جابه جا شده و دیگه حسش نمیکردم از سمت راست اومده دقیقا زیر نافم امروز که سونو دادم فهمیدم نگرانیم بیخود بوده فقط خودمو عذاب دادم. شماهم تگران نباش صلوات بفرست ان شاالله چیزی نمیشه

چرا عزیزم چ شده

سوال های مرتبط