خوردن کپسول ۵۰۰ ضرر داره

۳ پاسخ

آموکسی ۵۰۰من الان میخورم واسه دندون دردم دکترم داد
استامینوفن ۵۰۰گفت درد شدید داشتم هر۸ساعت بازم الکی نخورم واجب بود بخورم
دیگه نمی‌دونم ۵۰۰چی داریم🙄

قرص سرماخوردگی ۵۰۰ باشه ضرر نداره اما اگر یه چیزی دیگه باش چرا خوب نیست

اره خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری