لعنت به رفلاکس چیکار کنم واقعا

۳ پاسخ

میشه بگین علایمش چطوریه

منم وضعیت بچم همینه هرچیم دارو میخوره فایده نداره موندم چیکار کنم دیگ

تو ۵ماهگی هنو هم هست مگ؟؟؟🥺

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان باراد مامان باراد ۷ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی