لعنت به رفلاکس 😭😭😭

۴ پاسخ

مامان طاها ان شاءالله دیگه تموم بشه

منم اسید معده داشتم در حدی که شبا نمیتونستم بخوابم آلان هم دخترم داره

سلام من خودم باردار بودم سوزش معده واسید معده داشتم خبرمرگم الان پسرم رفلکس داره

یه سوال عزیزم
زمان بارداری درگیر اسید معده و سوزش معده و رفلاکس بودی خودت!؟

سوال های مرتبط

مامان باراد مامان باراد ۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی