لعنت به رفلاکس😭

۳ پاسخ

من دیگه بریدگ،نه داروش رو میحوره،نه شیر نه غذا هرچی هم به زور میدم بالاش میاره کااامل

منم انقد دکتر بردمش خسته شدم😩

چه علائمی داره

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی