۵ پاسخ

من پماد میزنم نمیسوزه من بخیه فقط 1دونه دارم

واسه من میسوزه

من ۳ ساله زایمان کردم هنوزم گاهی اوقات میسوزه یا درد میگیره

اره چن روز میشه میسوزع

من همین الا هم جاش درد داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد