مامانای زایمان طبیعی
بخیه هاتون نمیسوزه؟؟

۵ پاسخ

به من پماد دادن باعث میشه زودتر خوب شه ولی وقتی میزدم خیلی سوز میداد
نزدمش😅
ولی رفتمم دکتر چک کنه گفتم سوز میده میگف وقتی میخواد جوش بخوره اینطوره و طبیعیه

تا دلت بخواد جگرم میاد توحلقم

سلام اره منم سوزش داشتن
ولی رفتم بلوک زایمان یه پماد دادن بهتر شد

دامن بپوش بذار هوابخوره

چرا هرچی دلت بخاد ولی مرتب سشوار اب سرم و بتادین بزن خشک کننده بخور

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی