۱۹ پاسخ

دختر من بدنیا اومد 2480 وزنش بود خیلیی کوچولو و ریز بود

والا برا من ک ۳۷۰۰ دنیا اومد خیلی کوچولو🙁

منم دکتر گفته ۳۷ هفته باید زایمان کنم وزن بچه هم دوکیلو هست 😥

مال منم همینقدره وزنش موقع تولد
نگرانم.لباساش سایز صفر گرفتم
ان شالله ک‌زود بزرگ‌میشن

عزیزم نگران وزنش نباش پسر جاری من موقع بدنیا اومدن ۱کیلو۴۰۰بود خیلی ریز بود والی الان خیلی خوبه جثه ش ۱۰سالشه حتی از همسناش بهتره اشتهاشم که نگم اصلا نگران نباش دعا کن سالم باشه وزنش بعد بدنیا اومدنش درست میشه نگران نباش انقدر

بچه های خواهر من دو قلو بودن همین وزن بچه شما راحت بود بغل کردنشون

بچه ریز که خوشمزه تره😍😍
من ربزارو خیلی بیشتر از تپلا دوس دارم😁
نترس زود بزرگ میشه
ما بچه های فامیلمون همشون زیر ۲۵۰۰ بودن خوبم بودن

بچه من ۲کیلو نیم دنیا اومد خیلی کوچولو لاغر بود بچه اولمم بود بیشتر باید بررسی بهش من قطره های تقویتی میدادن بهش

بچه اولم ۲۲۰۰ دنیا اومد ریز بود ولی خیلی زود وزن گرفت و از هم سن های خودش خیلی تپل تر شد

ریز که هست نسبت به بچه های ۳کیلویی ولی کوچیک تر از اونم برزگ شدن
من اطرافیانم بچه ۹۰۰ یا ۱ کیلو هم بودن الان ماشاالله بزرگ شدن

گلم اصلا نگران نباش زود وزن میگیرن

منم دکتر گفت وزن بچم تا زمان تولد ۲۴۰۰بیشتر نمیشه خیلی میترسم نتونم جمع وجورش کنم

نگهداریش خب معلومه یکم سخت تره ولی سریع وزن میگیرن

اره گلم ریزه ولی بچه هایی با وزن پایینترهم به دنیا اومدن و ماشاالله الان پهلوونی هستن برای خودشون... نگران نباش انشاالله زود وزن میگیره

پسر من دنیا اومد ۲/۴۰۰بود

من بچه اولم ۱۸۰۰ بود وقتی به دنیا اومد تو دستگاه هم نرفت

اره فامیلمون بچش ۱۹۰۰بود زود هم بزرگ شد🥹
ما بچه هفت ماهه هم فامیلمون بدنیا اورد با قطره چکان شیر بش میدادن الان چنان بزرگ و قد بلند شده

نسبت به بچه های ۳ کیلو و خورده‌ای خب ریز تره‌ ، اما خب سریعتر وزن‌ میگیره نسبت به بقیه بچه‌ها

من بچم ٢١٠٠ اره ریزه خیلی ریز

سوال های مرتبط