من، البته در کنارش یک شب درمیون حلیم گندم وگوشت ،یک عدد بستنی،۸ عدد بادام، یک تا دوعدد تخم مرغ اب پز هم استفاده کردم همه باهم جواب داد
من ۲۸ هفته رفتم صدک۴۰ بود تا ۳۲ هفته سه قوطی خوردم تو یک ماه باز رفتم همون صدک ۴۰ بود بنظر من ک هیییچ تاثیری برای من نداشت و نمیخورم دگ اضافه وزنش فقط برای خودمونه شاید بعد خوردن چهار پنج قوطی تازع صدگرم ب جنین وزن بدع یا نده ولی ب خودمون چرا ک بنظر من هم از لحاظ مالی ک هزینش میرع بالا هم از این لحاظ ک اضافه وزن کاذب میاره اصن ارزش ندارع
من بچه ام ۲۱۰۰ بود تو ۳۴ هفته ... روزی سه لیوان خوردم ۳۶ هفته رفتم سونو شده بود ۲۷۰۰
حتما فرنی و شیربرنج هم بخور خیلی نتیجه میده
من وزنش کم بود دوتا قوطی تو یک ماه خوردم وزنش رفت بالا
اما دکتر میکفت مکمل پرگناکر بهتره
من ، وزن بچم یک کیلو زیاد شد ماه اخر خوردم فقط
من جواب گرفتم ۳۷ هفته بچه ۳۵۰۰ به دنیا اومد
من توی سه هفته بچم ۷۰۰ گرم وزن گرفت
من بارداری اولم خوردم تاثیرداشت
الانم دارم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.