توو شیردهی بستنی بخوریم طوری؟

۳ پاسخ

نه من که میخورم
اگه دخترت به لبنیات حساسیت نداره مشکلی نیس

نداره حساسیت ولی دیروز خوردم اسهال شد گفتم شاید بخاطر اینه چون نمیخوردم اصلا

نه اگه حساسیت به لبنیات نداره موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان مانیار جانم❤️ مامان مانیار جانم❤️ ۷ ماهگی