۶ پاسخ

من که زیاد چیزی نمیخورم شبا هم رازیانه میخورم که هم نفخشو بگیره هم شیرافزاست

منم حواسم نبود چنتا خوردم اون روز بچم کولیکش خیلی شدید شد نمیدونم ربطی داره یا نه

والله من ک‌یدونه خوردم فرداش دیدم بدن پسرم‌ دون دون شد هنوزم نرفته

من خوردم چیزی نشد یدونه بخور ببین خدای نکرده چیزی نمیشه

اره
من خوردم صورت دخترم دون دون شد🙄

من خیلی خوردم چیزیم نشد
میگن برای خوردن نوزاد جز خوراکیهای حساسیت زاس

سوال های مرتبط

مامان پنــاہ👧🏻 مامان پنــاہ👧🏻 ۱ سالگی
مامان دختر عزیزم مامان دختر عزیزم ۹ ماهگی