کیا معاینه سه سالگی برا چشم بردن چیکار میکنن

۴ پاسخ

با دستگاه نگاه میکنن حتما ببر ۳تا ۶سالگی هر سال باید معاینه بشه

با دستگاه چک میکنن چشمشو

من بردم متاسفانه بچم چشمش ضعیفه😔😔

برای گوش رفتیم

سوال های مرتبط

مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۵ ماهگی
مامان نیلا🧸 مامان نیلا🧸 ۷ ماهگی