سلام رفقا برای نوزادتون از کی غذا شروع کردین

۲ پاسخ

منک پسرم‌رفلاکس داره دکتر گوارش گف از ۵ ماهگی و یروزش شرو کنم ینی ورود ب ۶ ماهگی

۵ماه ۴ روزگی

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۷ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی