کدوحلوایی با شیرخشک قاطی کنم؟

۴ پاسخ

ما با شیر و‌کره رقیق کردم دوست نداشت اصلا😂

من خالی میدادم الانم تو سوپ و فرنیش میریزم

اره خوب میشه

نه تو فرنی بریز

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی