میگم درد زایمان چطوری

۲ پاسخ

عالی مخصوصا طبیعی😂

تجربه ی سزارین ندارم.اما تو طبیعی حس کردم زیر قطار له شداستخونام..استرس که نگرفتی🙈🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آیهان وآوینا مامان آیهان وآوینا ۲ ماهگی
مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۱ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد