سلام دوستان درد زایمان چطوری هست

۴ پاسخ

تو هر کس متفاوت واقعا نمی شه گفت درد زایمان چه جوری شروع می شه
باید خودت تجربه کنی انگار

هرکسی یه جوریه به نظرم چون خودم به شخصه حالت دل پیچه و احساس دفع مدفوع شدید داشتم اما ماما نمیذاشت برم دستشویی میگفت فشار سر بچه هست واقعا هم بود و دستشویی نکردم خداروشکر اما یه خانمه کنارم بود درد می پیچید تو پاهاش و کمرش درحدی که پاهاشو می کوبید اینطرف اونطرف میگفت غیرقابل تحمله اما من اصلا پام درد نگرفت

مثل مرده شدن و زنده شدن🤣

توصیفی نیست .تجربی هست😀

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی