تو هر کس متفاوت واقعا نمی شه گفت درد زایمان چه جوری شروع می شه
باید خودت تجربه کنی انگار
هرکسی یه جوریه به نظرم چون خودم به شخصه حالت دل پیچه و احساس دفع مدفوع شدید داشتم اما ماما نمیذاشت برم دستشویی میگفت فشار سر بچه هست واقعا هم بود و دستشویی نکردم خداروشکر اما یه خانمه کنارم بود درد می پیچید تو پاهاش و کمرش درحدی که پاهاشو می کوبید اینطرف اونطرف میگفت غیرقابل تحمله اما من اصلا پام درد نگرفت
مثل مرده شدن و زنده شدن🤣
توصیفی نیست .تجربی هست😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.