درد زایمان چطوری

۵ پاسخ

یه درد وحشتناکه که میگیره و ول میکنه از پشتت میگیره تا زیر شکمت تیر میکشه خیلی دردناکه ولی نمیدونم چرا بعدش،فراموش میشه

ولی همه مث هم نیستن

اگه رحم باز باشه و نیازی ب امپول نباشه خوبه
علایم زایمان هر پنج ده پنج ثانیه زیر دل میگیره و ول میکنه

درد زایمان با امپول فشار اگه باشه ک واویلاس😂😂

مام نمیدونیم 😂😂😂این فسقلی خیال اومدن نداره هیچ علائمی فعلا تو. کار نیس

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آیهان وآوینا مامان آیهان وآوینا ۲ ماهگی
مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۱ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد