یه درد وحشتناکه که میگیره و ول میکنه از پشتت میگیره تا زیر شکمت تیر میکشه خیلی دردناکه ولی نمیدونم چرا بعدش،فراموش میشه
ولی همه مث هم نیستن
اگه رحم باز باشه و نیازی ب امپول نباشه خوبه
علایم زایمان هر پنج ده پنج ثانیه زیر دل میگیره و ول میکنه
درد زایمان با امپول فشار اگه باشه ک واویلاس😂😂
مام نمیدونیم 😂😂😂این فسقلی خیال اومدن نداره هیچ علائمی فعلا تو. کار نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.