سلام خانوم ختنه ب روش حلقه بهتره یا جراحی

۵ پاسخ

من سنتی ختنه میکنم

الان هم ببر بهتره من ۲۰ روزگی بردم

حلقه که خوبه من پسرمو بردم روز اول فقط یکم اذیت شد حلقه هم خشک بشه میفته داخل پوشک

حلقه بهترهه عزیزم کلن ۱۵دقیقه هم طول نمیکشه زودم حلقش میفته

من پسرم دو سالش بود با جراحی ختنه کردیم 😂

سوال های مرتبط

مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی