۴ پاسخ

راسته میگن مای بیبی ۷۰۰ شده

من الان سایز دو مای بیبی میبندم براش چند روز دیگه باید سه بگیرم دیگه داره تنگ میشه

اوایلش سایز ۳ بستم دیگه اخراش ۴میبندم تا الان

بستگی ب وزن بچت داره نوشته رو‌پوشکا

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی