میشه بمن بگید بتای ۶۵۶ بعد از یک هفته ۳۸۴ نرماله

۶ پاسخ

علتش بنظرتون چیه

رفته بالا ولی کمه برو سونو

خیلی کم بالا رفته برو دکتر ببین دلیلش چیه

به نظر من کم رفته بالا به دکتر هم بگو

اگه کم شده نرمال نیست

ینی کم شده؟

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سه قلوها🩷💙🩷 مامان سه قلوها🩷💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سئوگی مامان سئوگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۱ ماهگی