رحم شکل ارکویت دارد یعنی چ

۳ پاسخ

یک حالت کمانی داره، گاهی در بعضی موارد باعث سقط میشه. اما معمولا مشکلی ایجاددنمیکنه

بالای رحم قوس پیدا میکنه معمولا مادرزادی هست

در ضمن تا قبل بارداریم هر سونو یا عکس رنگی دادم نوشته شکل نرمال

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان لیا مامان لیا روزهای ابتدایی تولد