سلام دوستان کسی اپادانا اهواز زایمان کرده؟

۵ پاسخ

عزیزم منم دوشنبه با نسیم اهنی عمل دارم واسه شما چ ساعتی عملتون کرد ؟ب من گفت ۸بیمارستان باش

سلام عزیزم خوبی؟گلم شما اونروز گفتید تحت نظر دکتر اهنی هستید گلم راجب سزارینش اطلاع دارید؟دستشون سبکه چطوریه؟

هزینه دکتر وبیمارستان جداست تازه غیراز هزینه لباس وپمپ درد اگه بخای خود پمپ درد الان شده ۱وخورده اییی

ایگوبون پرستلراته بد اخلاقات

دختردایی های من تازگیا زایمان کردن
منم به امید خدا اونجام

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۸ ماهگی