سلام خانوما برای غربالگری تو هفته چندم رفتید؟

۸ پاسخ

غربال اولی هفته ۱۲ رفتم غربال دومی فک کنم ۱۸ بودم ، جوابش خوب نبود ، امروز تو ۱۹ هفته و ۶ روز بودم رفتم تهران دوباره . خوب بود

12 هفته و 2 روز

12هفته رفتم

منم ۱۲هفته و۶روز

۱۲ هفته ۲ روز طبق سنو قلب ولی اونجا فهمیدم ۱۲ هفته ۶ روزم

میخوام۱۲ هفتم شد برم

۱۲ هفته ۳ روز

از 11 تا 13 هفتگی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین و تو دلی مامان نازنین و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری