بچه ها علائم هام خیلیییی زیاد شده عادیه ؟؟درمان اسید معده چیه خونگی البته

۳ پاسخ

اوفففف من چیا کشیدم این هفته ها بخاطر آب گریه میکردم آب نمیتونسیتم بخورم الانم کم کم خوب شدم ولی چیزی میخورم تهوع میگیرم

واییی من حالم هیچ خوب نیس خوب میشم بنظرتون

بیسکوییت تردو چوب شور بخور

سوال های مرتبط

مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری