فردا تکرار ازمایش تیروئید دارم چندساعت باید ناشتا باشم ؟

۲ پاسخ

دیگه سعی کن از۱۲به بعد چیزی نخوری قرصتم نخوری صبح

عزیزم بعد چند وقت مجدد آزمایش میدی؟؟ من دوماهه قرص میخورم میتونم برم ؟؟متخصص زنان باید بنویسه؟

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان .... مامان .... هفته دهم بارداری
مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکان🩵 مامان نیکان🩵 ۳ ماهگی