۴ پاسخ

از شب چیزی نخور صبح هم قرص تیرویید نخور

معمولا ۸ساعتست

براي من چكاب نوشت قند و تيروئيد اينا گفت ٩ ساعت ناشتا

از شب تا صبح

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان النا 👧🏻💜 مامان النا 👧🏻💜 قصد بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری