خانما برای ازمایش تیروئید باید ناشتا باشم؟

۴ پاسخ

بله
فقط اب میتونی بخوری و قرص تیرویید اگه میخوری همیشه

نه لازم نیس

بله عزیزم ناشتا باشید

بلههه

سوال های مرتبط

مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته هفدهم بارداری
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 هفته هفدهم بارداری