برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟

۶ پاسخ

نه. .

نه هرموقع بری اوکیه دوسه ساعته جوابو میگن

نه فرقی نداره غروب هم بری میتونی آزمایش بدی

نه ناشتا نرو منم امروز رفتم ناشتا بودم ،حالم بد شد فشارم افتاد

نه ربطی نداره

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان .... مامان .... هفته نهم بارداری
مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری