۹ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید یکی از تایپیکا دیدم گفتین فیبروم دارین..منم ۳ تا فیبروم دارم بزرگترینش خرداد ۷ سانت بود ..دیروز رفتم سونو دیدم شده ۱۲ سانت.. خیلی نگرانم دکتر هفته پیش بهم شیاف پروژسترون داده بود یه هفته هست مصرف میکنم میگم شاید بخاطر اون بزرگ شده..شما شیاف پروژسترون مصرف نمیکردین؟ بارداریتون با فیبروم‌ها چطور بود؟

چند هفته اول چون شیرت کمه بچه هم فکش ضعیفه همش شیر میخواد بخوره
برای زخم هم حتما رابط سیلیکونی بخر چند روز که استفاده کنی زخمت خوب میشه شیرتم که زیاد بشه کلا دیگه زخم نمیشه و درد نمیگیره فواصل شیر خوردنشم بیشتر میشه
من دقیقا این دوران و گذروندم خیلی سخت بود

دخترمنم همینطور بود الان دوساعته دقیق بیدار میشه برا شیر هنوزم بالا میاره

بچه منم همینجوریه

دقیقا نی نی منم همینطوریه🥴
من دیگه پستونک بهش میدم چون خیلی که میخوره یهو بالا میاره🤦🏻

بزرگتر بشه بهتر میشه

شایدسیرنمیشه

دقیقا بچع منم همین بود تو سن بچه شما . الآنم همینه

حتما بیش از حد میخوره ک بالا میاره وقتی سیر شد پستونک بدش

سوال های مرتبط