کسی اینجا وارفارین مصرف میکنه؟

۲ پاسخ

عزیز این مدت پریود شدی؟ خیلی سنگین بود؟

من مصرف میکنم والا

سوال های مرتبط

مامان غنچه مامان غنچه ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۰ ماهگی