۵ پاسخ

پسر منم همینجوریه بعضی وقتا سینه رو اصلا نمی‌گیره فقط بهونه گیری میکنه و شیشه میخواد منم میترسم کلا سینه رو پس بزنه کاش از اول شیشه نداده بودم :((

بعضی وقتا فقط دوست داره مک بزنه ب جای دستونک شیر نمیخوره ازش

دختر منم اینجوری بود نزدیک سه ماهگیش اعتصاب شیر کرده بود دهنم سرویس شد تا دوباره سینه رو تونس بگیره باز...ولی شیشه رو راحت میگرف ولی همونم خیلی کممممم شیر میخورد

دقیقا، سعی کن شیشه را کم کنی با قطره چکون یا قاشق بهش خشک را بدی

اره پسر منم همین جوریه

سوال های مرتبط