میگم اناناس توی بارداری بده یانه؟!

۷ پاسخ

نباید بخوری دهانه رحم رو نرم میکنه

من یادمه برا زایمان اول اخرا میخوردم ک رحمم بازبشه

عزیزم در حد رفع هوس اوکیه یه اسلایس بخوری
بد بودن اناناس بخاطر اینه ک دهانه رحم رو بازمیکنه زایمان زودرس میاره

آناناس رحم رو تحریک میکنه باعث باز شدن دهانه رحم میشه برا همین توی بارداری زیادش خوب نیس سعی کن در حد رفع هوس و کم بخوری عزیزم

منم هوس ‌کردمش ولی میگن خوب نیست تو بارداری موقع زایمان و بعد زایمان خوبه

اناناس چون دهانه رحم نرم میکنه توصیه میشه در حد زیادش استفاده نشه ولی در حد یکی دو برش تاثیر خاصی نداره میتونی بخوری

فعک نکنم بد باشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری