خانوما که دختر باردارین اسمشو چی میزارین بگین ایده بگیریم

۱۰ پاسخ

هنوز انتخاب نکردم شوهرم همکاری نمیکنه خودم تنها موندم چی انتخاب کنم هیچی بدلم نمیشینه

آنا
اسم دختر اولم آلا هست

نازنین زهرا یا پریزاد 😊

منم هاویر خانم

حوریا
ماهلین
آذین
دلنیا
فعلا بین اینا گیر کردم کدومو بزارم

اگه دختر بود حلما وزینب رو دوست دارم

نوا
آسا
کایرا
برکه
جانا
نیان
فعلا دارم رو اینا فکر میکنم😂

پسر بود تیام...دختر بود ابرا🫠

یارا. نیلا. لنا

هنوز معلوم نیست بچه م چیه
ولی اگه دختر بود لیلی

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و جوجه🐣 مامان آیهان و جوجه🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد