خانوما که دختر باردارین علایمش چجوره

۹ پاسخ

خیلی خیلی خسته ام دوست ندارم هیچ کاری کنم ویار و علائم دیگهم دارم اما با بارداری قبلیم ک پسر بود یکیه

من علایمم تا هشت نه هفته بود و خیلی متعادل بود حس تهوع قابل تحمل داشتم و ضعفم زیاد بود و تپش قلب ، ضربان قلب جنین هم بالاتره ۱۷۱ بود و عاشق چیزای ترشم ، ابغوره دوغ ابعلی یه کاسه الوچه ترش میخورم زبونم پرزش میره ولی بازم دلم میخواد ، قره قروت ..

من از هفته ۱۱تا ۱۷فقط ویار داشتم خوب شدم دیگه

سردرد و معده درد 🫩

من ویار نداشتم اونقدر صبح بود بعد یازده هفته هم اصلا نداشتم دیگه البته من علائم پسر داشتم برا همین به جنسیت ربطی نداره

من تهوع اصلا نداشتم
هرزگاهی سردرد دارم و بی اشتها میشم
لگن درد شدید و کمردرد دارم
اوایل ویار شیرینی داشتم الان ترش و شور
شکمم نسبت به بارداری پسرم خیلی کوچیکه وزنم کلا تا الان ۲.۳کیلو اونم با مولتی ویتامین اضافه کردم

من سر دختر اولی هر علائمی داشتم این بارداریم کاملا متفاوت بود اینم هم انتی هم انومالی گفت دختر سالم باشه هدیه خدا را با جان دلم پذیرفتم ربطی به علائم نداره کاملا متفاوت هست هر چی صلاح خیر خداوند باشه خیره

من فقط جوش در نواحی مختلف بدن داشتم و دارم، شکمم رو به بالا
البته جوش ممکنه مامانای پسردار هم بزنن چون نشونه پروژسترون بالاست

من تا ۱۷ هفته ویار داشتم الان دیگع خوب شدم دیگه علائم خاصی نداشتم جوش اینا نزدم چاق نشدم شکمم نیاوردم خیلی کوچولوعه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتا💙🥹 مامان آرتا💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری