تو ماه ۹ میشه سرشیر خورد 😅

۴ پاسخ

یه سوال های تو این گهوار میبینم که دلم میخواد حذف کنم کلا اینجا رو 😂 اره خیلی هم مقوی بخور

لبنیات از ماه اول تا آخر اوکیه

من ماه نهم بیشتر موقع ها صبونه سرشیر با عسل میخوردم خداروشکر چیزی نشد

چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی