سرشیر میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

واییی عاشقشم😋

اره خوبه فقط از جا مطمعنی بخر چون پاستوریزش نیست ی وقت تب مالت نگیری

من خالی با نون میخورم قندم ندارم ولی مراعات میکنم

اره با عسل خیلی خوشمزه میشه

عالیه برات

خیلی خوبه من میخورم

سوال های مرتبط

مامان دونات کوچولو🍩 مامان دونات کوچولو🍩 ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی